0471/82.40.22 info@urbancity.be

Kantoor
ruimte huren in Antwerpen

Urban City telt 24 kantoorruimtes. Wij noemen ze ‘boxes’ en ‘fixes’. ‘Boxes’ zijn met services inbegrepen en op basis van een flexibele huurformule. ‘Fixes’ zijn zonder service en op basis van een klassiek huurformule. Vanaf XL kunnen ruimtes zowel ‘boxes’ als ‘fixes’ zijn. De kleinste ruimte is 11 m², de grootste 325 m².

small

11 - 20 m²

Beschikbare ruimtes

Neem contact op met info@urbancity.be om de beschikbare kantoren van het moment na te gaan.

Inbegrepen services
  • nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
  • WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
  • gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
  • gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
  • gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
  • gebruik van het dakterras.
  • wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
  • IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
  • gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
  • mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.

large

55-70 m²

Beschikbare ruimtes

Neem contact op met info@urbancity.be om de beschikbare kantoren van het moment na te gaan.

Inbegrepen services
  • nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
  • WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
  • gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
  • gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
  • gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
  • gebruik van het dakterras.
  • wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
  • IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
  • gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
  • mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.

medium

20-55 m²

Beschikbare ruimtes

Neem contact op met info@urbancity.be om de beschikbare kantoren van het moment na te gaan.

Inbegrepen services
  • nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
  • WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
  • gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
  • gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
  • gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
  • gebruik van het dakterras.
  • wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
  • IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
  • gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
  • mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.

XL

70 - 200 m²

Beschikbare ruimtes

Neem contact op met info@urbancity.be om de beschikbare kantoren van het moment na te gaan.

 

Inbegrepen services
Bij ‘boxes’ zijn volgende diensten en faciliteiten inbegrepen in de maandelijkse huurprijs. Bij fixes niet. 

  • nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
  • WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
  • gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
  • gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
  • gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
  • gebruik van het dakterras.
  • wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
  • IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
  • gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
  • mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.

XXL

200+ m²

Beschikbare ruimtes

Neem contact op met info@urbancity.be om de beschikbare kantoren van het moment na te gaan.

Inbegrepen services
Bij ‘boxes’ zijn volgende diensten en faciliteiten inbegrepen in de maandelijkse huurprijs. Bij fixes niet. 

  • nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
  • WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
  • gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
  • gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
  • gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
  • gebruik van het dakterras.
  • wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
  • IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
  • gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
  • mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.

Formules

Urban City biedt twee soorten huurformules: ‘Flexible’ of ‘Classic’. En dat is precies wat het wil zeggen: flexibel voor korte of langere termijn of klassiek 3-6-9.

‘Flexible’

Kies je termijn

Flexible’ is – daar is over nagedacht, jawel – een flexibele formule voor zowel korte als lange termijn. Het betekent ook dat het makkelijk is om van SMALL naar MEDIUM of XXL te gaan als je bedrijf groeit. De ‘flexible’ huurformule geeft start-ups en groeiende bedrijven de mogelijkheid over ruimte en services te beschikken voor een flexibele periode. Met gemeenschappelijke ontspanningsruimtes, koffiebars en meeting-workshop- en event-ruimtes.

Inbegrepen services
  • nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
  • WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
  • gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
  • gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
  • gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
  • gebruik van het dakterras.
  • wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
  • IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
  • gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
  • mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.

‘Classic’

Vaste termijn

‘Classic’ is – ook daar is over nagedacht, inderdaad – een klassieke 3-6-9 formule voor bedrijven die solide genoeg zijn om zelf voor office services te zorgen en weten dat ze voor langere tijd zekerheid hebben en willen. In die formule kunnen extra meeting-, workshop- of event-ruimte worden geboekt en services à la tête du client worden besteld.