
& ontdek

& ontdek

& ontdek
met goeie vibes
RUIMTE
met goeie
vibes

Kantoor
ruimte huren in Antwerpen
Urban City telt 24 kantoorruimtes. Wij noemen ze ‘boxes’ en ‘fixes’. ‘Boxes’ zijn met services inbegrepen en op basis van een flexibele huurformule. ‘Fixes’ zijn zonder service en op basis van een klassiek huurformule. Vanaf XL kunnen ruimtes zowel ‘boxes’ als ‘fixes’ zijn. De kleinste ruimte is 11 m², de grootste 325 m².
small
11 - 20 m²
Beschikbare ruimtes
Beschikbare boxes staan in het rood.
- box 2.01 van 12 m²: zijkant 2de verdieping (tot 2 personen)
- box 2.08 van 12 m² zijkant 2de verdieping (tot 2 personen)
- box 2.09 van 18 m² binnenkant 2de verdieping (tot 2 personen)
- box 3.05 van 14 m² binnenkant 3de verdieping (airco) (tot 2 personen)
- box 3.06 van 11 m² binnenkant 3de verdieping (airco) (tot 2 personen)
Inbegrepen services
- nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
- WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
- gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
- gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
- gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
- gebruik van het dakterras.
- wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
- IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
- gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
- mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.

large
55-70 m²
Beschikbare ruimtes
Beschikbare boxes staan in het rood.
- box 2.02 van 62 m²: achterkant 2de verdieping (tot 12 personen) – staat in optie tot 1/10
- box 3.02 van 57 m²: achterkant 3de verdieping (airco) (tot 12 personen)
Inbegrepen services
- nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
- WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
- gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
- gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
- gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
- gebruik van het dakterras.
- wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
- IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
- gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
- mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.

medium
20-55 m²
Beschikbare ruimtes
Beschikbare boxes staan in het rood.
- box 2.04 van 50 m² voorkant 2de verdieping (airco) (tot 8 personen) – beschikbaar vanaf 01/10/2019
- box 2.05 van 50 m²: voorkant 2de verdieping (airco) (tot 8 personen)
- box 2.06 van 55 m²: voorkant 2de verdieping (airco) (tot 8 personen)
- box 2.07 van 50 m²: achterkant 2de verdieping (tot 8 personen)
- box 2.10 van 55 m²: achterkant 2de verdieping (tot 8 personen)
- box 3.01 van 55 m²: achterkant 3de verdieping (airco) (tot 8 personen)
- box 3.04 van 50 m²: voorkant 3de verdieping (airco) (tot 8 personen)
Inbegrepen services
- nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
- WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
- gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
- gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
- gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
- gebruik van het dakterras.
- wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
- IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
- gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
- mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.

XL
70 - 200 m²
Beschikbare ruimtes
Beschikbare boxes staan in het rood.
- box 2.03 van 75m² voorkant 2de verdieping (airco) (tot 14 personen)
- fix 2.02 van 200 m² voorkant 2de verdieping (airco)
- box 3.03 van 75 m² voorkant 3de verdieping (airco) (tot 14 personen)
- box 3.07 van 75 m² zijkant 3de verdieping (airco) (tot 16 personen)
- box 3.08 van 80 m² zijkant 3de verdieping (airco) (tot 16 personen)
Inbegrepen services
Bij ‘boxes’ zijn volgende diensten en faciliteiten inbegrepen in de maandelijkse huurprijs. Bij fixes niet.
- nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
- WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
- gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
- gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
- gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
- gebruik van het dakterras.
- wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
- IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
- gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
- mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.
XXL
200+ m²
Beschikbare ruimtes
Beschikbare boxes staan in het rood.
- fix 0.01 van 300 m² voorkant gelijkvloers
- box/fix 1.01 van 1250 m² volledige 1ste verdieping- beschikbaar vanaf 01/02/2020
- fix 2.01 van 230 m² achterkant 2de verdieping
- box 3.09 van 325 m² achterkant 3de verdieping (airco)
- fix 3.01 van 325 m² voorkant 3de verdieping (airco)
Inbegrepen services
Bij ‘boxes’ zijn volgende diensten en faciliteiten inbegrepen in de maandelijkse huurprijs. Bij fixes niet.
- nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
- WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
- gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
- gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
- gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
- gebruik van het dakterras.
- wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
- IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
- gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
- mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.
Formules
Urban City biedt twee soorten huurformules: ‘Flexible’ of ‘Classic’. En dat is precies wat het wil zeggen: flexibel voor korte of langere termijn of klassiek 3-6-9.
‘Flexible’
Kies je termijn
Flexible’ is – daar is over nagedacht, jawel – een flexibele formule voor zowel korte als lange termijn. Het betekent ook dat het makkelijk is om van SMALL naar MEDIUM of XXL te gaan als je bedrijf groeit. De ‘flexible’ huurformule geeft start-ups en groeiende bedrijven de mogelijkheid over ruimte en services te beschikken voor een flexibele periode. Met gemeenschappelijke ontspanningsruimtes, koffiebars en meeting-workshop- en event-ruimtes.
Inbegrepen services
- nutsvoorzieningen: elektriciteit, water, verwarming en sanitair.
- WIFI-verbinding (vaste kabel mogelijk mits overleg) .
- gemeenschappelijke print-fax-scan en postservice (excl. verbruikskosten).
- gebruik van koffie, thee en bruis-en platwater (geen frisdrank).
- gebruik gemeenschappelijke keukens: (microgolf)oven, fornuis, koelkast, diepvries, etc.
- gebruik van het dakterras.
- wekelijkse schoonmaak van de kantoorruimte.
- IT-team dat standby staat voor problemen wat betreft de UrbanCity infrastructuur (max. 1 uur/maand).
- gebruik van professionele vergaderzalen op de 2de en 4de verdieping voor een bepaald aantal uren per maand (afhankelijk van de grootte van het kantoor). Overige uren worden aangerekend aan een speciaal huurderstarief.
- mogelijkheid voor de reservatie van catering bij vergaderingen of events.
‘Classic’
Vaste termijn
‘Classic’ is – ook daar is over nagedacht, inderdaad – een klassieke 3-6-9 formule voor bedrijven die solide genoeg zijn om zelf voor office services te zorgen en weten dat ze voor langere tijd zekerheid hebben en willen. In die formule kunnen extra meeting-, workshop- of event-ruimte worden geboekt en services à la tête du client worden besteld.